За да се регистрирате, кликнете върху опцията за регистрация на главната страница и въведете кода на всяка машина, която желаете,...
ПРОЧЕТИ ПОВЕЧЕ
Център за поддръжка
Артикули: Всички категории
Как мога да се регистрирам?
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ: Всички категории
Как мога да поръчам консумативи?
Изберете "Машини" в раздел "Моите продукти" в главното меню. В полето за търсене. въведете кода на машината на устройството, за което искате да направите поръчка. В изброените резултати щракнете върху трите точки до кода на машината и изберете "Създаване на поръчка за консумативи". След като страницата се зареди. изберете броя на консумативите, които искате да поръчате, от опциите и кликнете върху "Продължете към подробности за доставката". На актуализираната страница проверете дали са поръчани правилните консумативи, дали адресът за доставка е същият като адреса на местоположението на машината и въведете лице за контакт. Възможно е да изберете от нашия съществуващ списък с лица за контакт. но можете да въведете и потребителски данни за еднократна употреба. След като всички данни са попълнени, кликнете върху бутона Submit Order (Изпращане на поръчката). Ще получите и съобщение, че поръчката е изпратена и можете да кликнете върху номера на текущата поръчка, за да видите подробностите за поръчката или върху опцията Supplies Orders (Поръчки за доставки) в раздел Orders (Поръчки), за да проследите всички свои заявки до момента. Този сайт също така ви позволява да проследявате състоянието си и да филтрирате по дата.
Как мога да направя сервизна заявка?
След като влезете в системата, изберете продукти, въведете кода на машината или серийния номер в полето за търсене. Кликнете върху трите точки и ще бъдете прехвърлени към менюто за уведомяване за сервизни заявки.
В горната част ще видите основните данни за машината, като е важно да проверите дали действително подавате заявка за тази машина. Ако машината има код за грешка, изберете лявото поле. ако няма, изберете дясното. Кликнете върху бутона Next Detail (Следваща подробност). От падащия списък изберете най-типичната категория грешки. В текстовия раздел запишете грешката, с която сте се сблъскали. От дясната страна, в полето Your reference number (Вашият референтен номер), можете да въведете идентификационния номер на грешката. Към записа на грешката може да се приложи изображение, което да помогне на техниците да идентифицират грешката. След това преминете към данните за контакт. Въведете данните за контакт на лицето, което е подало информация за грешката, използвайки машината, на което колегата техник може да се обади във връзка с отчета за грешка. Важно е телефонният номер да е точен, тъй като това ще ускори обработката на грешката. Можете да финализирате съобщението за грешка, като щракнете върху бутона Submit new fault ticket (Изпращане на ново съобщение за грешка).
В горната част ще видите основните данни за машината, като е важно да проверите дали действително подавате заявка за тази машина. Ако машината има код за грешка, изберете лявото поле. ако няма, изберете дясното. Кликнете върху бутона Next Detail (Следваща подробност). От падащия списък изберете най-типичната категория грешки. В текстовия раздел запишете грешката, с която сте се сблъскали. От дясната страна, в полето Your reference number (Вашият референтен номер), можете да въведете идентификационния номер на грешката. Към записа на грешката може да се приложи изображение, което да помогне на техниците да идентифицират грешката. След това преминете към данните за контакт. Въведете данните за контакт на лицето, което е подало информация за грешката, използвайки машината, на което колегата техник може да се обади във връзка с отчета за грешка. Важно е телефонният номер да е точен, тъй като това ще ускори обработката на грешката. Можете да финализирате съобщението за грешка, като щракнете върху бутона Submit new fault ticket (Изпращане на ново съобщение за грешка).